Doradztwo w sprzedaży

Optymalizujemy Koszty i Zwiększamy Zyski

  1. 01

    Szczegółowa analiza mieszkań dostępnych na rynku pod kątem wprowadzenia nowej inwestycji

  2. 02

    Przygotowanie wytycznych dotyczących struktury mieszkań, preferowanych układów i powierzchni mieszkań

  3. 03

    Analiza przygotowanego projektu, uwagi, korekty i optymalizacja kosztów budowy

  1. 04

    Analiza treści zapisów w umowach rezerwacyjnych, deweloperskich i umowach ustanowienia własności

  2. 05

    Pomoc w przygotowaniu prospektu informacyjnego

  3. 06

    Pomoc w wyborze kancelarii notarialnej

  1. 07

    Przygotowanie założeń sprzedażowych oraz cennika na podstawie analizy konkurencji oraz korekty cennika w odniesieniu do sytuacji na rynku

  2. 08

    Szkolenie z efektywnej sprzedaży, negocjowania warunków transakcji oraz zawierania umów

  3. 09

    Szkolenie z obsługi posprzedażowej i prowadzenia procesu odbiorów mieszkań

  1. 10

    Przygotowanie spójnego przekazu i strategii marketingowej w oparciu o archetypy marketingowe oraz stały nadzór nad jej realizacją

  2. 11

    Monitorowanie działań marketingowych w oparciu o statystyki i odpowiednie dostosowywanie budżetu

  3. 12

    Badanie marketingowych preferencji, aktywności i zachowań klienta

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach, dzięki którym zdobędziesz przewagę na rynku?

Skontaktuj się z nami!

Doradztwo w sprzedaży inwestycji

Jak to robimy

Przygotowujemy plan, który działa i jest dostosowany do realiów rynkowych.

01

Wieloletnie doświadczenie w zakresie przygotowania projektów i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych

02

Doskonałe zrozumienie koncepcji i założeń inwestycji deweloperskich oraz odpowiednia prezentacja atutów inwestycji

03

Właściwe rozpoznanie potrzeb Klienta i prezentacja atutów inwestycji, kluczowych z punktu widzenia decyzji zakupowej

04

Odpowiedzialność jednej firmy za doradztwo, szkolenie sprzedażowe oraz działania marketingowe, czyli brak konieczności zatrudnienia własnego personelu odpowiedzialnego za inwestycję

05

Badanie kanałów dotarcia do klienta i bieżąca weryfikacja działań marketingowych. Dział sprzedaży i marketingu ściśle współpracujący w celu osiągnięcia założonych efektów

06

Cykliczne spotkania prezentujące zrealizowane działania marketingowe, pomysły na skuteczną sprzedaż oraz omówienie planowanych działań

07

Wynagrodzenie uzależnione od wyników

Portfolio

Nasze realizacje

Zapraszamy do naszego portfolio gdzie każdy z Was znajdzie inspiracje dla Swojej Inwestycji. Następny krok to zrealizowanie przez nasz zespół całego planu.

Zobacz więcej

Osiedle Miasteczko Greenwood

Zobacz wszystkie realizacje
Zobacz więcej

Inwestycja Przy Woronicza

Zobacz wszystkie realizacje
Zobacz więcej

Dwuetapowa inwestycja Przędzalniana, Księży Młyn

Zobacz wszystkie realizacje