Prowadzenie sprzedaży

Optymalizujemy Koszty i Zwiększamy Zyski

  1. 01

    Szczegółowa analiza mieszkań dostępnych na rynku pod kątem wprowadzenia nowej inwestycji

  2. 02

    Przygotowanie wytycznych dotyczących struktury mieszkań, preferowanych układów i powierzchni mieszkań

  3. 03

    Analiza przygotowanego projektu, uwagi, korekty i optymalizacja kosztów budowy

  1. 04

    Analiza treści zapisów w umowach rezerwacyjnych, deweloperskich i umowach ustanowienia własności

  2. 05

    Przygotowanie prospektu informacyjnego

  3. 06

    Współpraca z kancelariami notarialnymi

  1. 07

    Przygotowanie założeń sprzedażowych oraz cennika na podstawie analizy konkurencji oraz korekty cennika w miarę postępu sprzedaży i sytuacji na rynku

  2. 08

    Efektywna sprzedaż, negocjowanie warunków transakcji oraz zawieranie umów w imieniu Dewelopera

  3. 09

    Obsługa posprzedażowa i prowadzenie procesu odbiorów mieszkań

  1. 10

    Przygotowanie spójnego przekazu i strategii marketingowej w oparciu o archetypy marketingowe oraz stały nadzór nad jej realizacją

  2. 11

    Monitorowanie działań marketingowych w oparciu o statystyki i odpowiednie dostosowywanie budżetu

  3. 12

    Badanie marketingowych preferencji, aktywności i zachowań klienta

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach, dzięki którym zdobędziesz przewagę na rynku?

Skontaktuj się z nami!

Prowadzenie sprzedaży inwestycji

Jak to robimy

Przygotowujemy plan, który działa i jest dostosowany do realiów rynkowych.

01

Wieloletnie doświadczenie w zakresie przygotowania projektów i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych

02

Doskonałe zrozumienie koncepcji i założeń inwestycji deweloperskich oraz odpowiednia prezentacja atutów inwestycji

03

Właściwe rozpoznanie potrzeb Klientai prezentacja atutów inwestycji, kluczowych z punktu widzenia decyzji zakupowej

04

Odpowiedzialność jednej firmy za doradztwo, działania sprzedażowe oraz marketingowe, czyli brak konieczności zatrudnienia własnego personelu odpowiedzialnego za inwestycję

05

Badanie kanałów dotarcia do klienta i bieżąca weryfikacja działań marketingowych.Dział sprzedaży i marketingu ściśle współpracujący w celu osiągnięcia założonych efektów

06

Cykliczne spotkania prezentujące zrealizowane działania marketingowe, wyniki sprzedaży oraz omówienie planowanych działań

07

Wynagrodzenie uzależnione od wyników sprzedaży

Portfolio

Nasze realizacje

Zapraszamy do naszego portfolio gdzie każdy z Was znajdzie inspiracje dla Swojej Inwestycji. Następny krok to zrealizowanie przez nasz zespół całego planu.

Zobacz więcej

Osiedle Miasteczko Greenwood

Zobacz wszystkie realizacje
Zobacz więcej

Inwestycja Przy Woronicza

Zobacz wszystkie realizacje
Zobacz więcej

Dwuetapowa inwestycja Przędzalniana, Księży Młyn

Zobacz wszystkie realizacje